
De siste ukene har det skjedd mye i F1 også utenfor banen. En gruppe amerikanske investorer har kjøpt 24 prosent av Alpine, Bahrain kjøper seg opp i McLaren og verdien på rettighetene til sporten fortsetter å stige. Vi ser frem mot Østerrike, og diskuterer uttalelsene til Helmut Marko om Dennis…






