
I dagens episode tar vi utgangspunkt i boken "Om kjærlighet" av Erich Fromm, og stiller først spørsmålet, både til oss selv og til dere som lytter: "Når du hører ordet kjærlighet, tenker du da på å motta eller å gi?" Ofte når vi snakker om kjærlighet, tenker vi automatisk på romantisk…




