
Du er alltid i en tilstand og grovt sett kan vi si: enten er du i en god tilstand eller en dårlig tilstand. I en dårlig tilstand ser vi oss selv og verden på bestemte måter - ofte er vi lukket, defensive og trygghetssøkende. Det er mulig å ta gode valg i en dårlig tilstand, men det er…




