
Filip sitter i vinduskarmen en lørdagskveld og drikker et glass cognac, ser ut over hagebyen og kjenner freden en Oslokveld. Samtidig har han nettopp sett en video fra Ukrainas regjering som har valgt å bli i hovedstaden i stedet for å flykte. De virker så trygge, og han kjenner heltemotet deres.…




