#34 🔒 Om angst, hvorfor får vi angst + min personlige erfaring
Angst – hvorfor får vi det, og hva kan vi gjøre med det? (Del 1 av 3)Angst er noe mange kjenner på – men få snakker åpent om. I denne første episoden av en poddserie i tre deler, går jeg inn på hva angst egentlig er, hvorfor vi rammes, og deler av min egen erfaring med angst.I de to neste episodene tar jeg deg med på et grundig dykk i alt det viktigste jeg har lært og erfart at faktisk hjelper i møte med angst – på en måte du kan bruke selv, i din egen hverdag.Du får kunnskap, øvelser og perspektiver som kan gjøre en stor forskjell – enten angsten er stor og hemmende, eller bare ligger som en uro i bakgrunnen.Episoden er flyttet til Overskuddsliv-appen 🌸Her finner du den og mange andre – sammen med verktøy, øvelser og meditasjoner. Prøv appen gratis på: www.overskuddliv.no Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.