
Nyser du mer än vanligt? Kliar det i ögonen? Eller har du kanske lite nästäppa? Då kan det vara allergibesvär, för pollensäsongen är igång. I delar av Europa blommar redan al och hassel, och den typen av pollen har även noterats här i Sverige. Hur vet man om man är överkänslig? Fungerar receptfria…





