
Tre gånger fler svenskar får i dag gonorré jämfört med för tio år sedan. En könssjukdom som kan få allvarliga följder om man inte behandlar den. Men de antibiotikaresistenta varianterna ökar. Varför får allt fler svenskar gonorré? Vad gör vi när sjukdomen blir allt svårare att behandla? Och hur…





