
En av Stockholms hetaste restauranger, Coco & Carmen, drabbades för några dagar sedan av ett kraftigt listeriautbrott. Stockholms stad har fått in över 80 anmälningar från folk som blivit sjuka. Restauranggästerna ska ha ätit en så kallad avsmakningsmeny med flera rätter och nu pågår en utredning…





