
Hej igen! Kul att vi fortfarande håller kontakten. Nu har vi råkat podda igen och vi har pratat om det som är viktigast i livet, kvinnor! Mystiken dom besitter och hur vi tycker att man ska agera när man har fått med sig en kvinna hem till sänghalmen. Sen undrar vi varför killar inte gråter med…







