
Amanda träffade en kille på Tinder – var nära att mista livet
Från Älskade Psykopat
Publicerad 2021-05-24
Amanda är i tonåren när hon träffar en kille på dejtingappen Tinder. Killen isolerar och kontrollerar Amanda. När hon åker för att träffa honom en sista gång och avsluta hamnar hon i en mycket obehaglig och oförutsägbara situation. "Ingen visste vart jag var och jag hann tänka att han kommer att ta…







