
I det här avsnittet möter vi Sebastian från förra avsnittet som berättar om kvinna som han levde med som var narcissist. Till en början kände sig Sebastian sedd, uppskattad och bekräftad. De flyttar ihop snabbt och får så småningom barn. Kvinnan utsätter Sebastian för psykisk misshandel, gasligting…







