

Det är 4 år sedan han senast träffade sin mamma. Hon vill inte prata i telefon och kommer med undanflykter till att inte ses - men det som får sonen att reagera är sättet som hon skriver på. Alla meddelanden är korta och kalla. Det känns inte som att det är hans mamma.. och vem är det isåfall…