
Sedan Ebba Busch var på Jimmie Åkessons bröllop häromveckan och festade med högerextrema och gjorde satanistecken åt fotograferna har en fråga plågat Karin: Vad får man egentligen säga i det här jävla landet? FÅR man säga något om Ebba Buschs stil och självframställande eller är det kvinnohat? Här…

