
Att vara människa är att oroa sig för sin undergång, och försöka föreställa sig tillvaron efter den. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Våra fantasier om undergången har alltid plågat och fascinerat oss, mer eller mindre välgrundade, som ett resultat av en arg Gud eller vårt eget…







