
Grabbarna är tillbaka i studion efter en vecka ”on the road” genom Sverige – och landar, med sin märkliga resa i bagaget, i en och annan slutsats. Väl inom Stockholms gränser så stötte Jonatan, chockerande nog, sedan på prinsessan Victoria i en park. Han trillade även över ett härligt klipp som för…







