
Först en historisk omröstning, sedan en rekordsnabb avgång. Magdalena Andersson (S) blev Sveriges första kvinnliga statsminister men sedan kollapsade regeringen. Vad händer nu? Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Mycket besvikelse i Riksdagen och M, KD och SD framstår som dagens vinnare.…







