
Cassandra har hittat sin sexighet igen. En sida hon trodde dött. Elsa tycker faktiskt att det är riktigt härligt och skönt att vara Elsa. Och Nadias terapi har gett henne nya insikter om hennes vilsenhet och riktning i livet. Det är nog bara rent självhat. Vi diskuterar också hur dåliga vi är på…
