
Nadia har känt den senaste veckan att hennes mående blivit sämre och sämre och att hon velat isolera sig från omvärlden. Men är behovet av egentid verkligen det bästa när man mår piss? Det leder oss in i ett samtal om vänskap! Hur ska man egentligen göra och vara när en nära vän mår dåligt? Hur ska…
