
Blir man någonsin helt frisk från ätstörningar och av med självhatiska tankar om kroppen? Är det ens möjligt i det samhälle vi lever i där fokuset på smalhet är konstant i våra ansikten? Vi är lika triggade som vi är arga och försöker bena ut våra egna känslor och hur vi gör vårt bästa att förhålla…
