
Att man ska bekräfta sina barns alla känslor och prata med dom om det dom känner verkar vara allmänt känt idag. Men vad händer egentligen med dagens barn och ungdomar när vi föräldrar idag läst på så mycket om psykisk ohälsa, gått i terapi och försökt bearbeta våra barndomstrauman? Kan det va så…
