
För att gå vidare från ett svek vet vi nog alla att man behöver acceptera det som hänt för att inte fastna i sorg och i en offerroll. Men det här med förlåtelse - måste man förlåta och vad innebär det egentligen? Vi dyker in i det och bitterhet, gränssättning, rädslan för att va omständlig och…
