
Nadia är bubblig och ser snyggingar överallt, Elsa är trött för att hon inte har självdisciplin på fest och Cass mår sämre än någonsin men det är jättebra. Och: hur vet man om man är kär eller om man bara vill bli vald? Något som många kan ha svårt att navigera rätt i - det blir tydligt i LIB…
