
Elsa är irri på att det frågas oblygt om barn nummer två. Måste man ha två barn för att det ska räknas som en riktig familj? Måste man ens ha barn över huvudtaget? Vi snackar om tvåsamhetsnormen, kärnfamiljen och förväntan på att alla ska vilja ha barn men också om utanförskapet man kan känna när…
