
I veckans avsnitt av Det skaver svarar pratar vi om det jobbiga ämnet skam. En av våra lyssnare har varit lite slapp på jobbet och blivit påkommen och tillsagd, kan såklart hända den bästa, men att känna skam kan ju vara det jobbigaste som finns! Vi delar med oss av våra egna berättelser kopplade…
