
Vi har fått en fråga från en lyssnare som efter fyra års studier nu börjat jobba. Men hon känner att jobbet är skittråkigt. Inte alls vad hon önskar. Men hon vet inte heller vad hon istället skulle kunna göra? Inga hobbys finns heller. Vi diskuterar - är det rimligt att förvänta sig att sitt jobb…
