
Nadia är äntligen tillbaka med Klubben. Först och främst Hej och förlåt och varför har det dröjt så länge. Hur det känns att numera vara författare, torktumlaren att vara på bokmässan och hur man ska förhålla sig till boksamtal. Pratar om Sanna Ghotbis mästerverk De vingklipptas dans och…
