
Nadia har läst ut Fernanda Melchors bok Orkansäsong och delar med sig av tankar och känslor. Hon resonerar kring varför läsandet går upp och ner beroende på var man är i livet, vilka böcker som ger henne ångest pratar om ett ikoniskt boksamtal hon ska ha med andra författare. Hosted on Acast.…
