
Nu säger vi som det är helt enkelt:Passion dör oftare av trygghet än av svek, ALLA stalkar (vissa är bara ärligare) och ni som älskar att ”bruncha” är egentligen bara helt vanliga smyg-alkisar. Visst!? Eller? Håller ni meee? Va!!? Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
