
Den före detta ONE-mästaren i weltervikt Zebaztian ”The Bandit” Kadestam är mer än taggad inför att möta Robert Soldic på storgalan i USA den 5 maj.Kroaten har gått obesegrad i åtta matcher och ”The Bandit” har som mål att spräcka den sviten!Förra veckan kom han förbi hos Dialogiskt för att dela…







