
Att erkänna att man har gjort fel och att därefter be om förlåtelse för det man gjort kan vara en himla svår sak att göra. Men när förlåtet väl är sagt känns det ofta bättre och genom ursäkten har den förkastliga handlingen separerats från vem man är som person. I detta avsnitt om förlåtelse…
