
Varför blir den där personen, som man så länge planerat att göra slut med, plötsligt så åtråvärd när man inte längre är tillsammans? Och är par som blivit ihop igen efter att de har gjort slut med varandra lyckligare än andra? Och vad är egentligen de vanligaste anledningarna till att man blir…
