
Att välja att inte ta ställning i vissa frågor kan tyckas smart - då kan man ju inte stöta sig med någon. Men vi människor ogillar faktiskt de som ställer sig neutrala mer än de som har en annan åsikt än en själv. Att ha neutrala ledare i ett team ger också mediokra resultat. Så våga ta ställning,…
