
Att vara empatisk är egentligen en fantastisk egenskap. Men som med allt annat kan även något som i grund och botten är bra gå överstyr. Björn och Lina tipsar om hur den som är så pass empatisk att det går ut över välmåendet kan göra för att dra ner på det elakartade goda. Dessutom får den så…
