
Tänk vilken drömtillvaron livet skulle vara om man fått slippa alla onödiga och tidsödande möten. Ett steg närmare utopin kommer vi om alla börjar ställa sig frågan: "är det här ett möte eller mejl?". Och när det väl blir ett möte, se till att följa Björn och Linas punkter så att det blir ett…
