
Att tänka sig en värld där vi människor inte hälsar på varandra är bisarrt. Men varför är hälsningar så otroligt viktiga? Vilka syften fyller de och hur ska man tänka när man hälsar för att göra ett så gott första intryck som möjligt? Och när är det faktiskt bäst att inte hälsa alls? Björn och Lina…
