
Wanderlust är inte en känsla för stunden, utan en personlighet. För visst kan väl alla känna reslust nu och då, men för 20% av befolkningen är viljan att alltid vara påväg någonstans något som ligger i generna. Vad finns det för fördelar med att vara en wanderlust-person och vad finns det för…
