
Varför är det så oerhört lätt att vara efterklok? Tydligen för att det är ett effektivt sätt för oss att minnas relevanta saker, samtidigt som det gör oss till dumma människor. Lina och Björn pratar om victim blaming, ältande och "vad var det jag sa"-are i det här avsnittet som dissikerar den…
