
Ungefär en femtedel av alla människor skulle kunna beskrivas som riktigt dåliga förlorare. En egenskap som kanske inte är helt och hållet negativ, för hur tråkig skulle inte världen vara utan engagerade monopolspelare och fotbollssupportrar? Om du ändå vill sansa de tråkigaste utbrotten bjuder Lina…
