
FREDAGSFRÅGAN: Är det ego att kontakta mitt ex och be om ursäkt?
Från Dumma Människor
Publicerad 2026-06-11
Skicka din egen fredagsfråga till dummamanniskor@gmail.com.För en reklamfri upplevelse klicka här: https://dummamanniskor.supercast.com/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
