
FREDAGSFRÅGAN: Jag stör mig på massa människor, är jag högkänslig eller är det något annat?
Från Dumma Människor
Publicerad 2026-03-13
Vi har en känsla av att kanske någon kommer reta sig på oss idag, men vi får väl se. Ha en fin helg och skicka din egen fredagsfråga till dummamanniskor@gmail.com.För en reklamfri upplevelse klicka här: https://dummamanniskor.supercast.com/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more…
