
Ett optimistiskt sinnelag gör för det mesta livet både roligare och längre. Men som med allt annat kan även positivitet gå överstyr, så pass att det till och med kan bli toxiskt - sårande för omgivningen och dåligt för den egna lyckan. Lina och Björn tipsar om hur man håller glaset på en lagom…
