
Ann-Sofie Hermansson efterträdde i januari Annelie Hulthén som gruppledare för Socialdemokraterna i Göteborg och kommunstyrelsens ordförande. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Hon sa att hon, redan första dagen, ville rivstarta med att bygga ett mer jämlikt Göteborg. Hur har det gått…





