
Mats Melin: Regeringen borde tagit ledningen under pandemin
Publicerad 2022-02-26
Folkhälsomyndigheten fick för stort inflytande i början av pandemin och regeringen borde valt mer kraftfulla och ingripande smittskyddsåtgärder. Coronakommissionens ordförande Mats Melin frågas ut. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Gäst: Mats Melin, ordförande i…





