
Tidösidan är nu helt överens: de fyra partierna vill bilda majoritetsregering och i den ska Ulf Kristersson vara statsminister. Sverigedemokraterna får i gengäld en massa makt och ministerposter. Vad finns det för risker för Moderaterna i och med det här beskedet? Varför surar Ebba Busch? Och hur…


