
Inte bara Sverigedemokraterna ska prata om Sverigedemokraterna i helgen. Liberalerna ska ägna hela fredagkvällen åt att mangla ödesfrågan om fienden/samarbetspartnern SD. Stärks de som parti efter beslutet – eller blir splittringen värre än nånsin? Dessutom undrar vi varför Anna-Karin Hatt vägrade…


