
Det verkar trendigt att ställa ultimatum angående regeringsfrågan. Kraven rasar in från höger, vänster och från mitten. Men varför ropas det just nu? Dessutom: vi granskar maktens nedervåning: de så uppkäftiga ungdomsförbunden. Spelar det någon roll vad de gör och säger – egentligen? Och så pratar…


