
Nu slipper vi tjata om Nato och kan prata om annat. Som: hur mycket är sex miljarder egentligen? Vad räcker alla nollor till och kan de lösa en explosionsartad vårdkris? Och varför sover klimat- och miljöminister Romina Pourmokthari så dåligt på nätterna? Kan det månne hjälpa att byta partisymbol…


