
Vi har blivit vana vid att närskåda Andreas Norléns kakfat. Vi har blivit vana vid uttrycket “unikt parlamentariskt läge”. Men ska det verkligen vara så här krångligt att bilda regering? Dessutom: Lena har hittat tidernas sämsta politiska tal. Ledtråd: Fridolin. Det här är Aftonbladets politikpodd…


