
Sverige är halvvägs till VM efter Viktor Gyökeres hattrick mot Ukraina – men ÄR det inte lite patetiskt med alla platta hyllningar av målgestmasker där ute i landet? Och vad tycker fredagspanelen egentligen om att Markoolio fick så mycket airtime i Viaplays sändning före Sveriges viktigaste match…



