
AIK är fortsatt obesegrade. Den här gången var det Malmö som stod som hemmalag – men det slutade precis som när AIK spelade hemma. 0–0, och alla spelare var lika missnöjda som nöjda. Handdukar försvann – igen. Anton Salétros missade ett jätteläge. Pontus Jansson gick sönder. Och Otto Rosengren fick…



